Tidiga mornar → Sena kvällar → trött tjej!

Och inte ser det ut att bli bättre heller, kanske blir en promme tidigt imorgon. Varför vet jag inte.. räcker bara med att det är galet skönt. Får väl se hur det blir. Men nu ligger jag här med datorn som värmer upp täcket haha, fryser som vanligt :( Funderar lite på skolavslutningen! 

Det är ungefär 5-6v kvar av skolan. Jag kan inte fatta det :o , snart ska vi ifrån Sjöängen och alla ska åt olika håll. Ska bli underbart med nytt och få göra nya grejer, men klassen som man har i högstadiet är alltid viktig. Det är en viktig tid i livet ;).
Kommer sakna de galna människorna men det är liksom dags nu..
Men 5 veckor då.. Avslutning snart.. 

kläder är halvt inhandlade
håret kan gärna få växa lite till
det är okej om det blir jättevarmt och solen är framme jämt så att man får fin färg

Innan så måste jag toppa håret (rätt snart) bara för att frächa igenom det lite, och sen färga.. Förhoppningsvis mörkare. Måste hitta tid för allt, det är en miljard grejer som ska fixas..helst samtidigt också . :o galet.
Men nu är det nog dags att söva, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0