Underbara innebandybrudar! ♥











hårdträning på moonwalk!





i mitt lilla lag - Annapanna, Johäääänna och Världens bästa Carlzon!





Vi hade alla de lättaste kloten. Kvar på klot-hyllorna fanns bara gröna, blåa och svarta som var SVIN-tunga!


Jag hade småproblem med mina långa naglar. Så jag tänkte att jag skulle ta ett litet klot och sen stå och rulla och putta på det. Gick inte bra , det resulterade i rätt ner i rännan de första 4 gångerna.
Kändes lite töntigt att inte kunna köra ordentligt på grund av naglarna, lite fjortisvarning på det. Haha, men nu när jag har fixat dom är det ju kul att kunna ha kvar dom!



Men jag tröttnade på att bara ha sträck på min bana (på skärmen) och fortfarande ha 0 när de andra hade 50, så jag böt till en 10a, med aaaaaaas stora hål istället, och då kom jag snabbt ikapp dem !



De var en jätterolig kväll, kommer sakna alla galna tjejer.
Under tiden som vi åt så 'båkade' vi med några FBK:are som satt och kolla på hockeyn. Fyfan vad vi drev med dem.
En massa skratt, en massa sång osv, sjukt kul!


Förresten så blev det 4-0 nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och nu vann de ! :)

2011-04-14 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0