Det sista på sommaren?

En ny dag. Med mulet väder. Jag undrar om det blir mer sommarvärme? Verkar inte så. Efter flera dagar sol kan det vara skönt med lite mulet men nu var det länge sen det var sol :( Men jag har tänkt att de senaste somrarna har haft namn, alltså att folk gått ihop och gjort det så, man ser det på facebook osv. Ingen förstår nog nu vad jag menar, men exempel:
Sommaren - 09 var: Jag skulle börja åttan och då handlade allt om att inte  planera utan slänga sig in i äventyr och bara leva. 
Sommaren - 10 var: då alla var överens om att göra det till den bästa. Jag tyckte att det var den bästa.
Sommaren - 11 var: då alla började snacka om att sommarjobba.

Nu är det inte långt kvar på den här sommaren, tråkigt på ett sätt men det ska också bli skönt/kul med höst, halsdukar och ny skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0