Det roliga tar slut alldeles för fort!

(inlägg med mycket text och bilder, hihi!)
Hej på er! Nu är jag tillbaka hemma hos min mamma efter en helt underbart bra helg! Tiden går bara så fort tyvärr :( Hade gärna stannat kvar längre.
Att komma till min faster och vara hos henne har alltid betytt mycket för mig, det blir en annan miljö såklart att komma till någon annan. När jag var liten så sydde hon kläder till att jag skulle komma, köpte en löshårstofs, fixade och tog kort. 
Hon har bara bröder, killkusiner och egna söner så jag har alltid varit perfekt för henne för då har hon alltid kunna ta ut alla tjej-grejer på mig.. ;) Haha, Jag var 3 år första gången jag åkte ner till Göteborg och bodde hos henne och hennes man, de var beredda på att jag skulle vakna mitt i natten och vilja åka hem, men jag trivdes jättemycket och var kvar alla dagarna. Inte konstigt, hon är jättehärlig! Precis som jag vill hon att det ska hända saker hela tiden, men det är 50 gånger värre. Hon sitter inte still ofta hon inte. hihi

 

Lite saker som vi har gjort i helgen då; kollat på hennes äldsta son Jacks fotbollsmatch


In action.
 
busat med deras yngre son Josh(som blev helt helt fäst vid Henke!)



fotat massvis





2 bilder av 250, typ!

 shoppat lite (kommer mer om det i nästa inlägg) , färgat mina ögonbryn & ögonfransar, Henke fick massage, vi har cyklat med punka-cyklar, spelat spel, sytt upp min tunika och 511 saker till på en helg = bra jobbat. Grejer hela tiden, tempo tempo tempo och jag älskar det!!


Har tagit lite andra kort också



Man slutar aldrig bli förvånad! :P



Jag verkar vara skakig på handen så bilderna är knasiga.








Vi åt världens mest mättande glass. Den var så jäkla maffig så jag drog ner mer än halva glassen/grädden i papper och slängde, haha! Men det var gott så länge det var gott!



Vi hade jättefint väder trots att de sa att det skulle regna. Men varmt var det och speciellt i bilen.

Jahapp det var de det! Jag har hur mycket bilder som helst så jag vet inte vilka jag ska ta!
Vi har iallafall haft det jättebra, en bra laddning nu inför skolan. (Som börjar snart, ohhjälp vart tog sommarlovskänslan och sommaren vägen???)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0