Down deep.

Jag är lite ojämn med bloggningen. Vissa dagar går jag hemma och slappar = många inlägg. Dagar när det är fint eller när jag är ute och far så blir det klenare. Men under sommaren är det en självklarhet att man har annat att göra än att sitta vid datorn! Det förstår nog ni med! :) Men statistiken har gått upp, hoppas ni gillar det allmäna jag skriver om och delar med mig av. Ibland detaljrikt och ibland kortfattat! That's the way. Variaton.

  

Men egentligen.. vad handlar min blogg om?
Jag startade bloggen för att jag ville skriva. Hade en innan med min moster (http://monsterna.blogg.se/) Tycker fortfarande att det är sjukt kul att läsa tillbaka i den. Efter att vi slutat skriva i den så startade jag inte den här på en gång, men jag hann iallafall att sakna det!
Men iallafall, vi startade nya varsina bloggar (hon finns länkad som Pauline).  Jag gillar ju att skriva så det är bra för mig. Såklart finns det gränser för vad man ska skriva och inte. Att bråka med en kompis tex och skriva ut allting på sin blogg. Sånt ser ni inte i min. Visst har jag skrivit lite hinter om att jag varit besviken eller så, men ingen vet ju egentligen vad det handlade om.

Jag vet seriöst egentligen inte vad jag skriver om. Kollar jag på de inlägg som jag skrivit så står det vad jag har för planer eller vad jag gjort under dagen, men egentligen så mycket mer. Jag delar med mig av vad som händer i mitt liv och jag lägger in kort på människor i vardagen som jag älskar. Bilder på mig.
Jag är stolt över mina fina människor som är omkring mig. Alla borde vara stolta! Över sig själva, sina familjer osv. Alla är fina, alla är lika mycket värda. Don't forget!





Nu ska jag städa upp lite på golvet så att jag kan sova gott! Blir en ganska tidig morgon imorgon igen, ännu en dag med solen! (Hoppas jag på, om inte den sviker oss!)

Godnatt sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0