+++

Nu har jag ätit, plockat av lite men mest kollat på tv. Så skönt att bara sitta (nej jag har inte feber!) Men nu är det inte långt kvar till skolan och det har fått mig att tänka om; inte klaga för att jag inte har nåt att göra, kommer sakna de stunderna sen när jag har fullt upp i skolan!! Så let's slööööa! :D

Nä, nog för att det är skönt då. Men hade tänkt att baka nånting nu eftersom att jag har sett de bra programmen.. På tal om det så börjar The Hills nu snart, (måste se om Lauren är med! Så visst hade jag inte sett alla de bra programmen!) , så då får bakningen vänta tills efter det!

När vi var på Mberg förut så pratade jag och Henke om mina matvanor..som är lite konstiga..
Mitt matintag är inte det bästa haha ;) Jag äter rätt ofta, men inte mycket åt gången. Jag vet inte varför! Jag blir lätt mätt när jag äter, men efter ett tag är jag hungrig igen. Jag går heller aldrig upp nånting efter att jag har ätit. Bra gener eller dåliga matvanor I don't know. Vad jag skulle komma fram till var nog att jag vill baka för att äta. Haha.. Får ut och springa sen ikväll!



& Håret växer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0