Förberedelser

Idag vaknade vi till dåligt väder - regn :( När det är sommar ska det vara sol. Förra året var det vinter från oktober till april (eller nej det snöade den 3e maj också!) 7 månader med snö är inte okej! Men ifall vi måste stå ut med det kan vi väl få lite sol på det ? Vore väl generöst tycker jag.


Nu har jag kammat mitt hår (inte det lättaste efter nån dag i tofs/knut). Ska börja sminka mig snart också, för sen bär det av till Kumla. Vi ska hälsa på hans mormor!! :D Så söt.
Men också de andra såklart.
Hoppas det blir en bra dag med lte bättre väder kanske!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Anmäl dig till dagens blogg! :D

2011-08-10 15:33:16
URL: http://jessicasaliba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0