It's a new day!

Tor levde loppan idag (igår) med! Mariedamm är nog så långt in i skogen som man kunde komma (trodde jag) men jag har hittat något mer svårhittat ställe, nämligen Nerkesberg! Henke har sin träning där nu, och det var inte centralt! :D
Mitt ute i den djupa skogen. Ojoj. När vi åkte dit så var det fint väder. Men efter ett tag blev det sämre. :S
Ajaj. Moppekörningen hem var ingen rolig histora! Hahah! Blixtrade gjorde det också men till slut kom vi fram så att vi kunde ta lite varmare kläder.
Klockan tio kom vi på att vi ville baka. Det gjorde vi. Kladdkaka blev det, en extremt kladdig sådan. Lyckad också!
Under tiden kollade vi på tv, bla Extrem Överlevnad. Den snubben slutar aldrig förvåna. Han käkade både ödlor, ormar och maskar men var lika glad för det. Äckligt!!

Men nu ska jag väl avrunda, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0