Jag skruvar & fixar

Ja så är jag igång igen. Självklart har jag möblerat ännu en gång. Fjärde gången på ungefär 3 veckor! Passar ju mig som gillar förändringar - men nu kommer det få se ut såhär. Nu känns det 100 % bra och det har det inte gjort innan så det var bra att jag testade!



Den svarta hyllan fick gå ifrån liggandes till ståendes, resultat;



Ännu en skak-bild men det blev jättebra!

Den står allstå emellan sängen och dörren. Passade också på att bädda rent, städa lite och sätta upp nya gardiner!



Så fint!

Något jag tycker är kul med att vara hemma hos andra är att se andras stilar. Folk tycker om så sjukt mycket olika! Även om många har så som inte jag vill ha så är det deras stil och man känner sig lite välkommen. Det är viktigt med egen stil och att inte bara ta som nån annan för att nån annan gillar det.

Är glad över att min mamma har så bra smak för nu är jag jättenöjd med mitt rum så som vi har fixat det. Ska bli kul sen när jag skaffar en egen lägenhet och kan inreda & göra om. Men säkert kommer lilla mamsen få komma med råd, haha. Bra att vi gillar ungefär samma!

Något som inte är lika kul som det här, är att två nära familjer har varit med om bilolyckor nu i helgen :( (på olika håll då). Så tråkigt men jag hoppas att det har gått bra! ♥


Kommentarer
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

bra placering! :)))

2011-08-10 13:05:02
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0