Losing you is like living in a world with no air

Jaha, de andra somnade ifrån mig för ett antal timmar sedan, så jag fick underhålla mig själv med te och tvtittande! Har också plockat ur och i diskmaskinen, städat upp klädhögen jag skrev om igår och även gjort lite annat! 

Tänderna är borstade och smnket är borttaget  (ja, redan) för det blir tidigt imorgon. Först blir det en sväng till Motala igen, sen hem en snabbis för att vända i hallen och sen hopp ut i bilen för att åka till Askersund. Men efter det blir det lugnt tror jag.

Nudå...
Fönstret står som vanligt på vidgavel (brukar ställa upp det så det kommer in fräschluft, det går lättare att somna då!)
Sängen är uppbäddad så det fattas bara lilla jag. Och jag är faktiskt trött, dygnet är tillbakavänt, woho!



Syns att jag är lite tröttis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0