Ny kategori + Filmtips!

Gjorde en ny kategori och tänkte att jag skulle börja med den på en gång.
Tips då alltså, inte om något speciellt utan om allt möjligt!
Det första jag vill tipsa er om är en film; Trust heter den.
David Schwimmer (från Vänner) har regisserat den. Jag antar att de flesta har sett Vänner ? - och där är de/han ju roliga, därför är det kanske inte en sån film man tror att han skulle kunna ha gjort. Den är inte rolig, den är inte avsedd för att vara rolig. Huvudrollen Annie chattar på datorn och får kontakt med en kille, som ljuger om sin ålder. De träffas.. och så säger jag inget mer! :) Den var obehaglig ibland men liksom väldigt sevärd.

Kommentarer
Postat av: meli

sv: TACK så hemskt mycket!! :D

2011-08-17 17:57:37
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0