Örebro time.

Väskan är packad, jag är klar. Nu väntar jag på att Rickard ska komma hem från Motala med våran hockeystar Mannepanne, att mamma ska komma hem från Asund. Under tiden ska jag busa med Melker. Han ska på fotbollsträning idag, haha så sött!


Sen när jag kommer till Örebro ska jag direkt springa till ICA, nu har suget gått över till Ramlösa, men också nötter. Får passa på när man är borta eftersom att det är allergi här :)

 



Har bara en planering inför de här dagarna - springa runt på stan! Sen får vi se vad jag hittar på. Dåligt med inlägg kan det bli men det är lika bra att vänja sig för sen när skolan börjar har man ju såklart inte lika mycket tid till det!


Kommentarer
Postat av: beatrice

sv: tack så mycket! nja, många läsare kan jag väl inte säga att jag haft någon gång. håller inte så stor koll på det faktiskt!

2011-08-17 00:41:11
URL: http://klacksko.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0