Sjunde himlen

Så var det en ny dag att vakna till, även idag vaknade jag med sol rakt i ögonen. Härligt. Ska nog gå ut och sätta mig sen och få lite mer färg!

Just nu sitter jag här med hungrig mage (trots att jag åt för någon timme sen) och kollar på Sjunde Himlen!

Min familj har åkt iväg - idag ska mamma och Rickard till Linköping och lyssna till bra musik! Hoppas att de får det bra för det är de värda!



Mina underbara ♥ !

Mina planer för idag är inte så många. Som jag skrev, ska jag väl gå ut lite. Men det kan jag ju inte göra hela dagen. Jag måste packa, ringa lite samtal och sen får vi se! Har ju tänkt att springa idag också men vet inte om jag har tid för det idag!

 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0