2011, året som gått, del2

Juli

Jag hade ett skönt sommarlov, jag badade & solade, träffade Henrik och kompisar och hade det bara skönt!
Augusti

Började ny skola, fick en ny klass och nya (haha, fler) kompisar. nu gällde inte att plugga lika mycket till prov utan nu var det förberedelser för redovisningar 24/7.
September

Jag försökte bryta mönstret i bloggen om att skiva vad jag gör på dagarna, livet flöt på.
Oktober
Jag började lugna mig lite med att vara perfektionist, såg mig mer runt och tog vara på det jag har. Jag tror jag växte lite. Pappa & Anna köpte lägenhet på Malta och jag började planera resor, jag & Henrik blev sambos, firade lillasyster, firade Henkes bror. Pauline & Jonas kom ner, jag och Henrik for till Linköping.
November
En skön månad, spenderade ganska mycket tid för att shoppa julklappar men hittade mest till mig... fick julkänsla, längtade efter snön, försökte läsa klart engelskaboken (som jag aldrig läste ut mihihi), håret blev ett stort ämne för mig igen.jag blev sjuk, Åkte till Stockholm med nya klassen.
December

Firade pappa, kollade på magnus Carlsson, fixade håret, firade advent, julbakade hos mig, hade mysigt med familjen (som vi alltid har, finns nog ingen familj som har så kul tillsammans!), firade julafton... december är en bra månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0