Bortglömd telefon & Tjuvarnas jul

När jag bloggade i skolan var klockan 14:00 och gissa när jag var hemma....-16:40. Menmen det gick bra! Fick känna på hur det känns och ha tråkigt (ha ha) :)
Just nu kollar jag på julkalendern, men ska snart börja och slå in lite julklappar.



Vet inte om jag skrev det på bloggen - men igår så glömde jag telefonen hemma för typ 2a eller 3e gången den här terminen. Efter skolan åkte jag ju till Örebro så då hade jag den inte heller. Det var inte först jag kom hem som jag hade den igen , med 58 sms att kolla igenom! Vad gör folk egentligen? :O:O
(Mycket var ifrån klassens sms-grupp, men ändå många andra!)
Nu är det okej att smsa igen om ni vill ha svar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0