GOD JUL!

God jul alla fina!

Min dag började vid 9, öppnade julstrumpejulklappen, åt en god julfrukost med la familia och sen började fixet.

 



Vi åkte till Stjärnsund (till Rickards mamma & pappa) där vi firar julaftonen. Vi åt, kollade (såklart) på Kalle Anka och sen började den långa väntan på Tomten.
I år var det lite speciellt och till slut kom han!

 

En väldigt fin och bra Tomte! ♥

 

Vi måste ha varit riktigt snälla i år, för vi kunde bada i julklappar! Bilderna är kanske för mörka för att se hur många det är. Men som innehåll i några av mina julklappar fanns det här;



 Allt satt liksom mitt-i-prick och jag är jättenöjd över dagen!
Hoppas ni haft en fin dag med massa mys och julklappar. Ta dagen imorgon för att återhämta er! Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0