Jag tog det stora klivet och ångrar det inte

Hejhopp på er :) Lite bloggande här just nu... Ska ta igen både kvällen igår och sen idag.
Ni vet målen jag skrev om? Att allt blir roligare om man hittar på roliga saker istället för att vänta på att de ska komma. Det första var igår.
Då var jag, mamma och Anita iväg och såg Magnus Carlsson.

 

Min mamma har alltid gillat han, så det var så kul att hon fick träffa han! Hon var jättenervös innan och frågade 511 gånger om hur hennes hår såg ut. Efteråt gjorde hon små glädjetjut, haha. Lilla fina mamma♥
Men man kan inte göra annat än att hålla med - grymt fin, mysig och härlig var han. Och sjunga kan han!



Vad hände idag då..?
-Något som jag sett fram emot väldigt länge! Jag fixade håret; klippte och slingade.

Innan                                            Efter
  

Ljusare, snedlugg och KORTARE. Trodde aldrig jag skulle våga det (vet att det låter töntigt, men jag har ju vuxit ihop med mitt hår :D). Säkert så kommer ingen se skillnad, vilket är konstigt då det faktiskt syns, men jaja... Några dm av iallafall och jag funderar faktiskt på att kapa fler... blev nöjd... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0