Plugg och tips

Nu sitter jag här med varma koppen och växlar pluggandet mellan samhäll, spanska och religion!
Är faktiskt lite taggad för att gå till skolan imorgon eftersom att jag vet att det inte är långt kvar till lovet. Dessutom har jag något roligt nästan varje dag att se framemot!

Det tror jag är bra... nästan jämt - att sätta upp små mål. Om man är trött på något (det är lätt att drunkna i en massa plugg) eller ser framemot nånting och vill att det ska gå snabbt, att man då gör sånt man tycker är kul och planerar roliga grejer! :) Man får både ha roligt men att det går snabbare.
Ni kommer få ta del av mina alltefter jag har gjort dem!



Nu ska jag volume mastra mitt hår tänkte jag. Men först ladda upp lite kort på vad som följde med mig hem ifrån Motala!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0