Pustar ut i soffan

Oh vilken dag! :O Allt har gått i ett.
Först matteprov, sen nk och som vanligt på den lektionen kan man inte dra 3 minuter tidigare utan det
ska vara på sekunden... Jag, Ida och Cornelia (Jennifer kunde inte följa idag) SPRANG SOM AS upp
till tåget men det åkte när vi tröck på tågknappen :( Men passande nog
gick det en buss precis så den tog vi.
När vi kom til Örebro så åt vi, sen kollade i lite affärer. Jag hittade i stort
sett ingenting. Tråk! Men en värmeskyddande spray till håret iallafall!



Nu sitter jag i soffan och andas ut efter en ganska så
hektisk vecka. Julen närmar sig och även jag känner att jag
börjar bli lite trött nu... ska bli skönt med lov!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0