Last day + summering av 2011 del 1

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Japp.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några.

3. Fick någon du känner barn?
Tyvärr inte :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej!

5. Vilka länder besökte du?
Var bara i Sverige ;)

6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Inte vad jag kan komma på.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas från 2011?
11 januari, 15 juni,

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
henrik, jag kom några kompisar väldigt nära, började umgås med nya osv..

9. Vilket var ditt största misstag?
Mitt prioriteringssätt.

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Allt mitt smink ♥ haha nä men jag vet inte.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Smink...

12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Sommaren & alla roliga saker med mina underbara kompisar och min fina familj. 

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nopp.

14. Något du vill ska hända 2012?

Resa till Malta, att skoltiden bara ska swischa förbi :D

15. Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Jag mådde bättre.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Jaa.. brytt mig (lagt ner mer tid) på skolgrejer, men är rätt nöjd annars!

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Att hetsat upp mig/oroat mig så mycket.

18. Hur var din julafton?
Jättebra!

19. Blev du kär?

Nej det var jag redan innan ;)

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

Halv8 hos mig, Ensam mamma söker, Desperate och sådär.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej det tror jag inte haha.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Självbiografier, Jessica Anderssons, Emma Jangestigs osv.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Jessie J kanske.

24. Önskade du dig något som du fick?
Ja såklart.

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Nej.

26. Vilken var årets bästa film?
Vet inte :O

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var ledig, träffade tjejerna och sen firade jag med Henke och min familj.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Min familj, kompisar & Henke.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Fin, trendig & avslappnad.

30. Vad fick dig att må bra?
Kompisar, Henke, familjen :P

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vet inte riktigt.

32. Vem saknade du?
Min morfar.

33. Vilken var din bästa månad?
Det var något bra i varje månad tycker jag!

 

 

 

Januari

 

Det var sista rycket på högstadiet, jag gled igenom den tiden som inget konstigt alls och det gick bra för mig hela vägen. Jag blev tillsammans med Henrik, jag träffade mina kompisar, Becca & jag plågade oss genom att döma mycket innebandy, jag gick fortfarande på innebandy och det gick bra för vårat lag.

 

 

Februari


Nationella proven började, Pauline kom ner till oss och skvätte ur dricka lite hur som helst, jag sov mycket, jag shoppade mycket och började intressera mig mer för hårgrejer, jag tog bort min tandställning och log hela tiden, innebandylaget vann DM för andra året.

 

 

Mars

 

Cornelia fyllde år fast vi glömde bort det, Vi hade BackPacker dag i skolan och jag & Becca rensade fisk HAHA!, jag gjorde mycket uppsatser i skolan, jag tränade mycket, det var fortfarande galet mycket snö ute och jag längtade massor till våren, jag var galen i cola, vi bowlade på Rickard födelsedag och Henrik & Pauline visade sina bästa bowlingssidor.

 

 

April


Påsklov, vi firade Cornelia i efterskott och bjöd henne på mat och bio, vi sov i lägenheten med 2 tjutande hundar, bowlade med innebandytjejerna, Färjestad vann SM-guld och jag tänkte på morfar, jag åkte till Stockholm med min mamma och min låsasmamma (julklapp), Firade valborg.

 

 

Maj


En stor del av mina kompisar och familj/släkt firade födelsedag, även jag. Fick besök av tjejerna och vi åt kladdkaka och drack dricka till frukost henrik kom och jag firade med min älskade familj, det snöade sista gången 3e maj, jag & Becca hade en galen pluggdag, det mesta i skolan avslutades, 9B åkte till Stockholm.

 

 

Juni


Klassen åkte till Falkenberg och hade det jättebra!, (knasklassen, saknar det!) vi åkte till Liseberg, jag färgade bort mitt mörka hår och blev ljus igen, vi hade sunedag, vi hade avslutningmiddag och sen gick vi ut 9an! Underbar dag (år)  med väldigt många fina minnen, Sista natten mé gänget, Friade halvår med Henke, hade spa-dag med tjejerna.

 

(men byt plats på före och efter på bilderna). 

 

 

 

detta var då del 1, blev så mycket så får dela upp det haha! Ett plus i kanten till den som orkade läsa :)




Kommentarer
Postat av: Pauline

man tackar vänligast för bilden xD åh föresten var det inte den gången jag spilde dricka! xD gott nytt år på dig!<3

2011-12-31 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0