2011!



Galen kväll igår och inatt. Vi hade hur kul som helst! Orkar inte berätta allt , men först var vi hos Becca och gjorde en massa, sen gick vi ner på stan typ halv12. Träffade en massa folk och såg fireworks. ;D Var kvar en stund där sen övertalade dom mej till att gå hem så då fick jag göra de. När vi väl va hemma så blev de tråkfilm så jag somnade typ på en gång. Haha.
Har inga bilder från igår, lite tråkigt faktiskt. Sen så bytte vi julklappar också, och dom hade slagit ihop sina julklappar till mej så jag fick en till tubhaldsuk och en nagelgrej (y)
Imorse så vaknade jag senast av alla, lyckat. Dom spelade nåt Wii-spel och jag la över en massa musik till telefonen så nu har jag en massa bra musik där! Rickard hämtade mej och sen åkte jag hem. Senare ska jag på kalas. Måste nog göra mej lite i ordning även om jag egentligen är för trött för de.



2010
De va de bästa året nånsin tycker jag. Jag gjorde bara en massa roliga grejer, allt från att åka på Gothia cup med värdldens bästa tjejer, vunnit DM, varit ute och gjort en massa , rest runt och massa jag vet inte allt. Sommaren 10 var den bästa sommaren. Var inte tvingad till att göra nånting utan gjorde bara de som jag själv ville.
De gick bra i skolan och jag började lägga mer tid på de som senare gav bra resultat och bra betyg. Jag är stolt över mej själv för att jag orkade ta tag i mina grejer och resa mej upp och göra bra saker. (Låter som att jag inte gjorde de innan men så var de inte riktigt ;P , men de blev bara bättre iaf.)
Jag fick tillbaka kontakten med många kompisar, och blev mer säker och började ta för mej mer.
Jag fyllde 15, en viktig ålder..

2011
Nu är de de sista på högstadiet, och jag ska gå därifrån med betyg som jag ska vara nöjd med. Jag ska vara mej själv rakt igenom och göra precis som jag gjort innan. Vara stark och lugn och inte göra dumma saker som jag sen ångrar.
De kan bara bli bättre! Jag tror att de kommer bli ett kanon år. Så nu gör vi de till de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0