De va den helgen

Helgen har gått assnabbt, och vi har inte gjort annat än att kolla på film typ haha. De blev en del av de iaf. Efter att vi kollat klart på filmen igår (kommissarie späck , klockren film) så va vi sådär lite flum. Sen när vi skulle lägga oss så skulle vi byta madrasser å så skulle hon ha mitt täcke också :o Helt galen blev hon. Till slut somnade vi iaf, och imorse vägrade jag gå upp, trots att Becca hade dragit i mitt hår eller att pappa & farfar kittlade mej så var jag tvungen :( Lite orättvist behandlad ibland.
Nu ska vi springa på stan lite till , sen så blir de match sen wihoo va de kommer gå bra inte .
Sen har jag ett föredrag att förbereda också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0