Hemma från mitt tredje hem!


Jag vill ha sommar o väääärme!
Igår när jag kom till Becca så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde? Säkert nåt kul.. På kvällen tvingade jag henne att sitta uppe och kolla på hockeyn med mej o hennes mamma.. Tyvärr så förlorade dom och spelade jättedåligt men de är inge att göra åt! Men dom var nog lite bättre än ryssarna iaf. Imorse så vaknade jag faktiskt före Becca! Jag vaknade runt 10 och hon halv11, helt otroligt de har nog aaldrig hänt förut. Imponerande..
Jag tog en buss hem runt 1, själv på bussen :o Men de är väl inte så många som åker ut hit. PÅ landet. Haha, men de är skönt att bo lite utanför ibland , de är alltid lugnt här. Men oftast för lugnt. Tråkigt ibland. Finns ju inte direkt folk här som livar upp de. Jaja, vad händer idag då? Ingenting verkar de som. Får fortsätta slöa och vänta på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0