Medan vi faller

Åhh jag vill inte gå i skolan! De första nationella är i februari, men de är i svenska så de kommer förhoppninsgvis gå bra. Får typ panik när jag tänker på alla nationella prov.
Iaf , På EV satte jag på julmusik, fan va jag gillar jullåtar. Så vi sa att jag skulle kunna låten 'Mer jul' till imorgon så den lyssnar jag på just nu ;D de är ju fullt normalt att lyssna på såna låtar när julen precis har varit. Nu ska man bara tänka på våren! Den längtar jag nåt galet till. Va härligt att kunna ha jeansshorts och typ 25+ istället för 25-.
Sen har jag varit jättesugen på bullar hela dagen, och när jag kom hem så hade dom bakat de :o de är typ de godaste som finns?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0