Från halv12 till halv5

Så länge låg vi i Grönebacke och hade det toppen! Solen stekte på galet. Så skönt.



Mamma gick upp och bakade (och gjorde mat) + köpte Ramlösa! Söt mamma.

Jag har solat, solat och solat idag. Det var inte mer än 20 grader i vattnet så jag fick stanna på land. Bara lite svalkning emellan åt! ;) Iallafall så kom Henke nån timme innan vi drog. Och han är för övrigt den mest sol-skygga människa som jag känner!


När vi kom hem så drog vi ner till Harge och mötte upp Becca, Rocky, Marcus och Johanna för att minigolfa! Haha, vad säger man.. Men jag är stolt över mina 2 hole in one och att jag inte kom sist! :thumbup:





Smygfotarn!

Nu blir det mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0