Har ni fest elleeeer?

Det är ingen fråga utan ett konstanterande! Våra grannar har det och det märkte vi när de började dundra på med massa musik (utomhus då) och började med karaoke.. Men det är alltid härligt med lite fart. Fast vi fick ha högsta volymen på tvn!

Becca och jag var barnvakt nu lite på kvällen. När barnen hade somnat så hyrde vi film - Björn Gustafsson, ni vet livsverksfilmen. Har sett den innan. Den är bra i början men sen när allt går i repris är det segt..
Men det satte vi fart på!

Klockan11 kom vi på att vi ville baka.... Så det var bara att sätta igång! Vi tänkte baka negerbollar först men hade inget havregryn hemma, så vi skulle utgå från det receptet men ändå ta egna mått. Istället för:

havregryn = vetemjöl
kaffe = te

Extra mycket allt var det kan jag säga!!
Men det funkade det också. Iallafall de första tuggorna..



Sen doppade vi i jordgubbarna i smeten.



Haha, mästerverken!





Bästa ♥ försjukt bra av oss att hålla ihop alla de här åren! Det visar bara att vi ska vara det också. Det finns nog ingen som har våran sjuka humor därför är det bra att vi har varandra. Vi kan varandra utan och innan och det är så underbart att ha en som du!


Lite kort ifrån badningen!:







Jag -->   skrämde bort -->   --> äckliga fiskar!!



Det var de det, nu säger jag godnatt till er :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0