High and low

Såhär här mycket blev det till att slänga bort/ge bort/Tradera bort den här gången:



Två stycken fullproppade påsar. Och det gick ner MYCKET kläder. Men jag ser ändå ingen skillnad i garderoben!



Det finns inte mycket plats över till nytt. Ohhjälp jag får ta ett nytt ryck snart!



Rensade också i 'svarta hålet' där det vanligtvis åker ner allt möjligt. Men nu är det slut på det! Ordning och reda Nicole!!
Jag har alltid tänkt att det kan se ut hur som helst i garderoben bara det är fint i övriga rummet där man kan se. Men det sparar nog lite tid när man ska stå och leta på kläder!

När jag var klar med det satte jag igång med nästa projekt ;D. Sätta i kort i mina ramar.



Såhär hann det bli innan bläcket tog slut, så vi får köpa nytt och sen är den klar!
Snyggt var ordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0