Nymöblerat!

Jag kan tröttna fort på saker. Det kan vara på en massa olika saker; hårfärgen, kläder i garderoben, möblering osv. Jag älskar när det blir förändrat och förnyat med other words, så jag tog tag i saken och började möblera i mitt rum!
FÖRE



fy på mej som inte bäddade sängen innan! Haha





Jag passade även på att städa och rensa ur.. och då hittade jag den.. ohhnej





'Arboga-mammans' bok. Det var hemskt att läsa den seriöst. Ska jag vara ärlig har jag inte läst ut den, utan jag hittade den längst in i ett skåp. Man följde ju hur det gick för dom och så när det hände, därför var det lite därför jag ville läsa den, men så hemskt. Ska väl försöka ta mej igenom till slutet...

Men tillbaka till möbleringen!







Rensade ur garderobskorgarna där det mest ligger skräp i. Såhär mycket blev det att slänga



Hihi nice! Nu kan jag gå och lägga mig i ett nytt (de känns så lite grann) och fräscht nymöblerat rum och förhoppningsvis kunna sova som en sten! Imorgon blir det förmodligen Marieberg (Jag hoppas det iallafall!!)


Kommentarer
Postat av: Pauline

vad fint det blev :) fast snyggast var det nog när jag låg i en ihopvikt tältsäng på rummet ditt x)

2011-07-13 18:17:33
Postat av: n

Jaa det tycker jag med , men mamma har ju kommit på en ny lösning = alla ska typ byta rum! Så jag kommer kanske få deras och det är kanske ingen nitlott direkt ;d Haha.



HAHAHA ett av alla extremt roliga saker som du har gjort! Du är galen! <3

2011-07-13 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0