Två flugor i en Smäll!

Både Henke & shopping. Härligthärligt!



Alla 3 sov i bilen på vägen dit! Haha gulligt! :)



Det här blev shoppat. (lite suddigt, stå ut i några dagar till!!!)



Jag och min älskade Ramlösa!! Det man ofta hittar i min & Johannas hand :P


Nu ska jag duscha en snabbis & sen drar jag igång en film. Det blir annars så tidiga kvällar (eller det har det inte blivit iofs) men tidigare. Min dagar ser numera ut såhär:
Blir väckt runt 6, pinnar ner med täcke & kudde och lägger mig där nere så jag har koll på när barnen vaknar. De vaknar. De kollar lite på tvn. De äter frukost. Vi gör oss i ordning, går ut. Går in, äter lunch. Slappar, leker & pysslar tills mamma kommer hem .

Full rulle med andra ord! :) Men det är snart dags för en liten paus, för att sedan börja en vecka till! Men det gör jag så gärna, jättesöta och snälla barn det här!!

Kommentarer
Postat av: Johanna W

Det är det bästa som finns! :D

2011-07-13 23:23:08
Postat av: Nicole

ooohja!

2011-07-14 10:26:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0