Den gamla godingen!!

'

Inte så fin blixt, men jag är glad att jag har nån ibland!

Men hjälp vad jag faktiskt saknar att spela gitarr! Kanske är nåt som inte många av er vet ;)? Gick på lektioner och så i några år. Får börja ta igen det (fast på egen hand.)
Vi har plockat ut mycket ifrån vinden, låtsas farfar har loppis vid sin sommarstuga. Så min gitarr har stått på vinden och jag kan säga att den var rätt så ostämd. Men nu har jag stämt den iallafall! Det sitter i än!


När vi flyttade ut hit så kommer jag ihåg när jag packade ner mitt rum i kartonger. När vi kom hit så var det vissa saker i kartongerna som fick stanna kvar där (såklart). Nu så fick jag se de sakerna igen. Haha, jag ääälskar att kolla på gamla saker. Inte antik grejer då kanske, men jag har varit en pysseldam och så har jag miljontals böcker där jag har skrivit ner en massa. Så gulligt.
Ska läsa igenom det nu! Det här gjorde min kväll seriöst!

Kommentarer
Postat av: Johan

Nostalgi är kung!
Tror det var när jag flyttade hemifrån, då hittade vi massa gamla grejer, bl.a. "Boken om mig", som vi skrev i nian. Det var kul att läsa igen :P haha

Svar: Jaa sånt är såå roligt =)
Nicole W

2014-08-28 12:48:58
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0