Hänt extra

Nu börjar det klia i min blå så ska nog hoppa i sängen på ett tag!
Sen jag bloggade sist har det inte hänt mycket, jag har gjort pannkakor till mamsen, jag har masserat henne och hon har målat mina tånaglar. Haha, ge och ta!
Ska fundera igenom morgondagen för 511e gången och se till så att allt är klart så att det bara flyter! Men jag kom på att det går ju inte bättre ifall jag stressar imorgon. Allt som har med avslutningen att göra är ju meningen att vara kul. Man ska inte känna press! Så inget stress för tusan. Ska ha det i bakhuvudet. Men ser mig ändå framför mig springa runt med en högklackat sko och håret på halvsne för att leta efter något! Haha.

Godnatt på er. En ny hänt extra får förgylla det sista på min kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0