HTC eller I-phone.. det är frågan!

Skrev det på facebook för bara någon minut sen och nu redan 15 kommentarer. HTC = botten så de som kommenterade tyckte då I-phone.

Hur det kommer sig... jag har alltid varit galen i att ta kort.. på allt. På mig, på kompisar alltså liksom allt. Jag tycker att det är jättekul att ha kvar och kolla tillbaka på. Tror att det har att göra med också att alla tog/alltid har tagit så grymt mycket kort i min barndom (och jag har alltid varit linslus och varit med på varje kort), så nu la alltså min nuvarande telefon av! Kameran funkar inte alls och den stänger av sig. Lever sitt egna liv. Förjäkla tråkigt med tanke på att det är avslutning på onsdag....

Men då ringer lilla fröken till pappa , som säger att jag ska kolla runt på vad jag vill ha. Jaaaaaaaha?
Jag är kass på sånt.

Touch är inneslutet, det blir alltså nästa grej för mig. Men HTC, I-phone och allt vad det heter säger mig ingenting typ. Eller jag vet ju vad det är, känner folk som har det. Men skillnaderna har jag ingen aning om.

Så det blir min läxa i veckan att ta reda på .. Men undra om inte I-phone:en är lite bättre. Lite vassare såklart!! Vi får se vad valet hamnar på!

 HTC wildfire S

 Iphone 4.

Iphone 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0