Små spår överallt - Nicole är lite småstressad.

Hejhopp på er. Sitter här med nyfixade naglar och i min nya, mjuka och alldeles för stora 9B-tröja! Skulle inte vilja tvätta den helst, tjockiströjor är ju så sköna innan de har tvättats. Menmen, kan ju inte gå runt med smutsig tröja heller! Den kommer kanske inte användas så flitigt i sommar iallafall, det ska väl vara varmt ändå!

Annars då..
Sunedag. Inte så jättekul. Min mobil fortsätter att strejka så bilder är ingenting jag kan bjuda på idag!

Efter skolan gick jag, Becca och Johanna och fikade. Efter det drog vi hem. Följde med Beccis för jag skulle kolla på ett par skor till avslutningen! Dom gillade jag så de fick följa med hem. Mamma hämtade mig, vi hämtade barn och åkte vidare till Motala.

Har varit osäker på klänning till middagen, och var lite nervös för att jag inte skulle hitta någon som kändes bra i Motala heller. Men i första affären hittade jag min fining! Gul var den med lite ''blom-grej'' där uppe. Jättenöjd!
Blev även 100 andra köp. Så jag får köra ett litet stopp på shoppingen ett tag känner jag. Maj och juni har varit riktiga slös-månader, det har varit skolresor, shopping (klänningar,skor) och ni fattar.. Även om inte alla pengarna kommer från mig då... men haha.

Nu ska jag lägga fram handdukar, ta fram smink och kläder och packa fram allt till middagen imorgon. Efter brännbollen så måste jag vänta på bussen och när jag kommit hem har jag bara 2 timmar på mig att fixa mig. Lite panik eller??? Men om jag förbereder allt nu så kommer det gå kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0