Taggad för att vinna brännbollsdan!

Har duschat och gjort mej i ordning och just nu sitter jag och dreglar över det fina vädret.. Öh nej. Vart tog solen och det fina vädret påväg? Det blir ju inga shorts för mig idag det ser jag ju! Men jag kör på tights, några linnen och sedan 9B-tröjan. Näst sista dagen med dem nu. ♥

 

Idag får jag skjuts till skolan ~ och då ska jag upp till IP för att spela brännboll. Sjuan vann vi. Åttan kom vi 2a pga fusk! Idag ska vi vinna och återta titeln ''Mästarklassen''. Fast det är vi ändå! :D.

Henke kommer till IP sen och då åker vi hem. Jag gör mig i ordning (och jag har räknat ut att det kommer gå finfint!)
Det kommer bli så kul!

Nu är jag taggad för brännboll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0