100 år senare..

Ah det tog sin lilla tid. Har suttit från halv sex till kvart i nio!!!! Jag fattar inte själv hur jag har orkat. Jag är galen, men är de något i skolan som jag tycker är riktigt kul så är det att skriva uppsatser. Haha, galet japp men därför kommer de bli skitbra med samhäll sen!
Det blev ingen träning för mej eftersom att jag  gjorde det där. Lite synd, hade sett framemot att träna menmen..

Nu ska jag hoppa in i duschen - jag fryser nåt så galet!
Och på tal om att frysa så ska det komma snö igen! :'(:'( Jag som hade premiären för vårjackan, ja men det här går nog bra. vad är Sverige för jäkla skitland? Låt det blir sol, värme och vår/sommar bara så blir allt tiptop!


jag orkar inte ännu mera :o
jag vet att man inte ska gnälla över lite snö, men hur kul är det med snö efter nästan ett halvår?
inte alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0