Home again.

Åkte till skolan förut för att ha två lektioner - en där vi kollade på Robert Gustavsson


Men jag fungerade mer som nån människa som var tvungen att kolla Cornelis så att hon inte glömde att andas, för hon skrattade galet och typ glömde det? Haha, härlig tjej de där.

Andra lektionen var då matte, men där satt vi och snackade bort tiden istället. Mycket bra. Det var ändå tråkigt och jag är rätt långt fram (a) så ibland är det väl okej att ta lite lugnt tycker jag!
Efter skolan åkte jag hem till Henke, (eller hemmafrun)






Annars så kom jag på att vi har SO-prov på torsdag så det får jag fixa med imorgon! Och sen fick vi se resultatet av kemi nationella - det ser bra ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0