Ingen datatekniker här inte.

När en dator inte fungerar så gör inte jag heller det. Inte för att jag inte kan vara utan den då, haha, men för att den inte funkar :o Saker ska funka utan att strula så är det bara!

Första sidan (msn-sidan) strulade och man såg inget. Sen var det något mer fel på datorn. Så de närmsta timmarna har jag suttit och tryckt på ALLA jäkla knappar. Utan framgång. Galen. Det är inte min dag idag iallafall. Så ska bara slänga med vid tvn. Där kan inget gå fel va? Skulle inte förvåna mej ifall det slår ner en blixt just vid tvgrejen på taket så att det brejkar.
Skulle heller inte förvåna mej ifall jag blir sjuk som alla andra snart också :o
Alla i klassen (typ) har varit sjuka, det är bara några väldigt få som klarat sej. Blir jag inte sjuk efter det så är jag fan rik på grymt bra immunförsvar.

Nu ska jag inte gnälla mera. Hoppas på en bättre dag imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0