o.p/semeldagen!

Har faktiskt gjort allt de här! Ibland blir man ju för stolt över sej själv haha. Att städa igenom hela huset gör jag inte hur ofta som helst.. Var lite segt att komma igång men när jag väl gjorde de så blev de jättebra! Och jag har helt glömt bort att äta! HAha, galet. De började en film som jag var tvungen att se, och sen såg jag en massa jättegamla avsnitt av Top Model (som jag sett 100tusentals ggr) och jag har fortfarande inte ätit.. Men alla andra har kommit hem nu så jag kan äta med dem istället.


De är ju semeldagen idag också kom jag på, så Rickard kommer hem med semlor sen. Egentligen gillar jag ingenting förutom brödet men de är ju inte ofta man äter de så en ska jag väl kunna trycka i mej iallafall.

Nu ska jag gå ut och gå, och de är ju knappt nån snö kvar! Helt underbart, snart kan jag ha vita skor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0