s s s segt

Nu är jag tillbaka här igen. Eller det har jag varit ett tag. Känns lite onödigt att alltid gå den där vägen, och så tar det typ 10 minuter där och sen hem igen. Men nu behöver jag inte åka dit på ett år, brabra!
Sen ska jag tillbaka samma väg för att ta bussen hemåt. Men det är några timmar kvar så jag kan vila lite innan. Eller nää. Kom fram till att det är bäst att jag sitter där och är uttråkad än att komma dit med högt flås direkt när den går. Måste också fixa kortet så att jag kommer hem. Det är ju alltid en bra början..

Njä, men nu ska jag platta håret. Om det är någon ide´, det är regnigt och blött ute så kommer få ha håret mycket innanför luvan om det ska hålla sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0