Tidsfördrivning i datasalen.

Slutade som vanligt efter 12, efter det följde jag med Sofia när hon åt.. Det var ju kul förövrigt. Nä men sen gick vi hit istället. Tiden går framåt, det är bara en timme kvar. Sen åker jag hem till Henkepenke.

Förresten så fick jag 41/41 på so-provet igår! Haha det kände jag på mej att det skulle gå skitbra.

Sen kommer Rickard in med min uppsats som jag gjorde, och sen i helgen/veckan måste jag börja med nästa uppsatser.. Ett till i SO och ett i fysik. Men ett kan jag bocka av iallafall. Riktigt bra.

Men i helgen kommer jag aldrig att sätta mej med det. Jag orkar inte sitta med skolgrejer det är ju sjukt. Sånt gör man i veckorna. Haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0