tired

De slår om fort och blir helt fel
Hände inget speciellt på dagen, har bara sovit/kollat tv och tagit de jääääättelugnt å de var jääääättetråkigt.. sen kom Henke för att underhålla mej lite. Men de blev nog lite utbytt, jag underhöll han med suris humör och gnäll, häärligt nej. Den stackaren har de inte lätt♥

Imorgon är de operation dagsverke, mamma skulle sätta ihop en lista på vad jag ska göra. Och den är jag ju sugen på att få se.. Så de är väl de jag får sysselsätta mej med imorgon, och jag kan innan säga att sysselsatt kommer jag nog lugnt vara. Kan ju bara tänka mej hur mycket mamma har tänkt att jag ska göra!
Nu är jag galet trött så de är väl bara att sova dådå!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men duktig har du varit <3

2011-03-08 14:50:01
Postat av: maja

Ibland behöver man lite sega dagar också, och det är helt okej:)

2011-03-08 15:00:46
URL: http://maja1983.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-08 15:47:28
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0