Hjärtsnurr.

När man är förkyld och har ont i halsen är det asgött att nysa. Det känns skönt i halsen.. Haha hm. Efter ungefär 15 nysningar på mindre än 4 minuter så hade jag mascara överallt , men halsen var jättebra efter det. Fast nu börjar det hesa kommer tillbaka så får väl noppra ögonbrynen så att nysningen kommer igång igen! ;D

Nu har Nicole mycket på sina axlar som ska göras:
klasslappen klar
plugga mer matte
äta
fixa mammas grejer för imorgon (ska upp jäääääääättetidigt)
bestämma kläder för det kan jag inte göra när mamma inte säger att det är fint (a)
städa och plocka upp lite , men det får nog bli på morgonen.

Såhär ser min kväll ut! Skulle sitta fint att lägga sej i den varma sängen och lyssna på när de blåser. Önsketänkande. Ibland skulle jag vilja ha flera armar, ohhyes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0