Hockeykväll..........

Ah så var det ju då hockeymatch ikväll LHC - TIK. (Har en hockeygalning till pojkvän för er som inte vet :)!) Jag somnade redan innan det började så tog en lite pw tills det började. Det gick bra för LHC i början, men sen gick jag till toaletten för att sminka mig (min pojkvän har en sminkgalning till flickvän för er som inte vet :)!)

Men under tiden som jag stod där inne så började manne och henke att gapa, skrika och hoppa och så böt de kanal. Tror det var tecknet att turen vände för LHC :P




Nu ska vi nog snart sova - jag tycker det känns som att klockan är mycket mer än vad den är! Beror nog på att det är fredag och att man är trött efter en skolvecka . Men nu blir det lite ledigt och jag ska njuuuuuta! Puss och godnatt då ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0