Powernaps, näsblod och tv-tittning

Så har min kväll sett ut!
Blev tyvärr ingen träning för mig. Blev jättebesviken men jag förstår ju också att det inte är bra att träna om man är sjuk... så istället la jag mig i sängen och skulle vila bort huvudvärken och vips så hade jag sovit i en halvtimme. Som sen blev 50 minuter. Men det behövde jag! :)
När jag steg upp så började jag blöda näsblod! Kan inte komma ihåg när jag gjorde det sist? Näsan är väl irriterad efter alla snytningar (haha bra ordval).

 

Nu kollar jag på Halv 8 hos mig, sen ska jag kanske bada igen och sen soooova! Kanske läsa igenom samhällen lite. Har prov på tisdag och kan ju inte sådär jättemycket än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0