En riktigt bra tisdag!

Börjar med att skriva om min underbara eftermiddag/kväll som jag hade igår!:
Fast ni vet den ju i stora delar, but still. Farmor och farfar kom hit till oss, och så gick vi till Kinamuren och käkade. Vi pratade och hade jättetrevligt! Sen gick vi på bio och såg En dag. Jättefin och sorglig film! Den måste ni se tycker jag för det är det värt! :)

Efter det så gick vi hem igen, de åkte hemåt och vi gjorde kväller in da lagenheet.

image description


Imorse så ringde klockan en gång.
Den ringde en gång till. *Henrik stänger av den* och vi somnar om. En timme senare (halv7) kom jag på, ahjust ja klockan ringde ju.. Så på några sekunder var vi uppe och påklädda och jag kletade på lite smink (som blev ASbra idag!! Mycket bra start!) i all hast och sen gick vi till tåget. :D

Och ni vet ju att jag älskar frukost, så när jag kom till skolan letade jag upp Annapanna så gick vi och köpte frulle! Mums. Den tog slut alldeles för fort :(

Tisdagar har nu varit tema-dagar för oss som jag skrev om förra tisdagen. Den tisdagen var hemsk, men den här dagen har varit riktigt bra! Min grupp började på ett smart sätt vilket har gjort att vi blivit klara snabbt. Idag har vi färdigställt allt, så det är bara lite finslipning på't som gäller! Sen är det ju lite spanska också som måste pluggas på för min del.. jippi

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, har velat se En dag :) Men plånboken säger nej! :(

2011-10-18 17:02:07
URL: http://hhhannahhhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0