Flätor, fixa täcke & film...... och flams...

Har haft en mysig eftermiddag med min familj och Henkis! :) ♥
Nu tycker Henke jättesynd om sig själv eftersom att jag bad han fixa täcket... Jag kan inte sova om själva påslakanet är tunt och att täckettäcket (?) ligger längre ner... Om någon fattade? :D MEEEEEEEN, jag behåller min plats i sängen så så är läget!
Kom nu då att tänka på denna
För underbar alltså, sitter fortfarande och skrattar åt den lika mycket nu som jag gjorde när den gick på reklamen. Illa fröken..
Meeen, nu ska jag och min osociala Temple Runnare kolla på film: The proposal. Typiskt mig (om det är jag som väljer. Antingen den eller Trassel :D) Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0