Inte konstgt

att jag låg kvar i sängen några extra minuter - vi ska ha TEMA hela dagen idag. HELA dagen. :( Oh så segt. Men nu får vi hoppas att vi blir klara snart, vi har inte så jättemycket kvar!

Det vi håller på med är att vi har ett tema; Hållbar utveckling. Man delades in i grupper och så fick man ett tema som man ska skriva om. Vi fick kläder! Självklart kommer vi in på barnarbete och det är heeeeelt sjuuukt! Vi som konsumenter ställer höga krav på fabrikerna så de stackars arbetarna får jobba som fan för inga pengar alls. Typ 6åriga småbarn som syr dina jeans. Inte okej :S



Nu ska jag packa och göra klart allting, efter skolan ska jag till Henke och så blir jag förmodligen kvar där. Plugga matte you know ! Tur man har en egen mattelärare, :D



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0