Lilla mamma ♥

Min mamma är ofta mycket yngre än andras föräldrar som har barn i min ålder och det har vi fått höra mycket om. Drar 3 historier för er (mest bara för att min mamma är sååå stolt över det!)

1. När När vi var i Stockholm så skulle vi precis ta tåget så innan det stannade vi för att köpa en dricka. Då sa jag nånting till mamma så när vi kom till kassan satt tjejen där helt förvånad och frågade ifall jag kallade henne för mamma....? Hon tyckte det var asfränt att mamma var så ung och fräsch för att hennes mamma var asgammal.
2. Förra året efter att jag hade varit hos tandläkaren i Örebro så hände det lite saker som gjorde att jag var tvungen att fixa ambulans till mamma, så när ambulansen kom så frågade de mamma om ''hennes väninna skulle kunna köra bort bilen?'' Hahah, mmh visst!
3. IDAG. på öppet hus så gick Henke och mamma iväg och kollade lite i skolan och så träffade de en lärare som Henke har haft innan. Den läraren frågade om Henke hade ''en vän som skulle välja teknik eller natur som hon var där och kollade på?'' Hahaha, när hon svarade att hon var där för att jag går där, så blev han chockad och sa att hon fick en komplimang iallafall. HAHAH, så kul man kan ha det.



Men det har jag alltid med världen unerbaraste och finaste mamma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0