The funnie thing is...

image description
Den här köpte jag förut (den är inte lila och inte så stor som den ser ut, skulle bara ha en bild så ni visste vad jag skriver om...)
Var inne på Bikbok förut och skulle testa ett par byxor (som jag köpte) och så hittade jag det här linnet också. Skitsnygg var den så jag testade och den satt snyggt och bra på så jag tog den också. Det roliga var då att det inte satt någon prisslapp på den. ''Äh, den kan väl inte vara så dyr'' tänkte jag.
Sen när jag kommer till kassan så kostade den 299 kr! Jag skulle förmodligen aldrig ha köpt den om jag visste om det (eftersom att jag är så snål trots att 299 egentligen är så mycket!) Men jag är så sjukt nöjd med den!
Tänk vad priset gör för tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0