16.43

Vilket skitväder det har varit idag! :O
När vi kom till skolan så öste det ner med regn, var ju dyngsur när vi gick på nästa buss som skulle till Motorp med oss. Alla 3 klasserna tryckte under ett tak, och sen när vi till slut skulle börja med stationerna så lugnade det ner sig! Hade kul med våran grupp :P Skrattade så jäkla mycket ibland. Hahah!


Efteråt så tog jag en buss med Henke till Askersund.

   

Henke kunde inte låta bli att göra någon min.. Haha! Men så fin ändå! ♥

Så när vi kom till Askersund fick jag glassen som han hade lovat mig. Under tiden gick vi en promme.
Sen tog jag bussen hem.



Henke på sin buss,med mina mysbyxor! Hahaha :D

Hade tänkt att ta en springtur men jag är såååå trött och seg idag så jag hoppar det. Men det är okej att ha såna dagar också!
Ska bara ta det lugnt idag!


Kommentarer
Postat av: Henkepenke

Pff! MINA byxor va de va? ;) hihi puss på dej snuttis! :* <3

2011-09-07 18:31:31
Postat av: Anonym

Haha visst det står bara Nicole på dom :* älskar dig! <3<3

2011-09-07 19:17:01
Postat av: Henkepenke

ah men de är för att jag älskar dej så mycket att ja ville ha ditt namn på byxorna! :D inget konstig med de? hihi <333

2011-09-07 20:46:09
Postat av: Nicole

haha såklart ;) nejnej <333

2011-09-08 13:09:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0